Vicente Cons deixa o seu cargo de Presidente do BARRO CF - Voz de Barro. Noticias

Breaking

El tiempo en Barro

El tiempo - Tutiempo.net

domingo, 30 de junio de 2013

Vicente Cons deixa o seu cargo de Presidente do BARRO CF

"O FIN DO MEU CICLO"

Bos días a todos.
Só quero comunicarvos, e a algúns xa confirmárvolo; que tra-lo remate desta tempada do BARRO C.F. abandono o meu cargo de Presidente.
Este é o meu cuarto ano de mandato no cal xa hai que convocar eleccións a nova Xunta Directiva. Eu confirmo que non me vou volver a presentar. Os candidatos que queiran optar á presidencia teñen ata o venres dia 5 de xullo ás 21.00 h. na biblioteca do concello para presentarse, se queren alí mesmo. Nesa Asamblea xa terá que quedar conformada a nova Xunta Directiva, cun mínimo de 5 membros. De todas formas xa se empezaron a pegar papeles coa convocatoria de dita asamblea.
Bueno, e sen máis, aproveito para dar as gracias ó Concello de Barro, a todo-los socios e patrocinadores que axudaron ó equipo durante estes meus catro anos, a todos os aficionados que estabades ahí todo-los domingos no partido e en xeral a todos os que sempre desexastes de corazón que nos fora ben.
O meu especial agradecemento a Suso e a Santi, que nestes últimos dous anos estiveron ahí loitando e axudando como ninguén, e quizáis para min tamén tapando as decepcións levadas con outras persoas que non me merece a pena nin mencionar.
Pido perdón polos erros que puiden haber cometido e sinto non poder lograr unha unión total coas categorías inferiores, pero bueno,.....,en fin.
Moitas gracias. Un abrazo a todos.


No hay comentarios:

Publicar un comentario