Landín suspende la feria para sacar la concesión a concurso - Voz de Barro. Noticias

Breaking

El tiempo en Barro

El tiempo - Tutiempo.net

jueves, 12 de septiembre de 2013

Landín suspende la feria para sacar la concesión a concurso

La feria dominical del concello de Barro se apaga, pero no las polémicas que se han generado en torno a esta celebración en los últimos años.
El alcalde, José Antonio Landín, reconoció ayer que la convocatoria del domingo día 8 fue la última en la zona urbana de San Antoniño. "O contrato denunciouse por acordo plenario, pero xa estaba extinguido", relató el alcalde, tras recordar que sigue pendiente el cobro de varias de las anualidades pactadas con la concesionaria, empresa de la que es socio Sinaí Giménez, presidente de la Asociación del Pueblo Gitano.
"Temos metido no sistema de recadación do ORAL pola vía executiva o cobro de todos estes anos, dende o primeiro, pero non sabemos nada de se se cobrou algún deles ou non", declaró el regidor.
"O que fixemos, ante a situación e as presións que había, foi suspender o evento e volver redactar o prego de concesión para sacalo a concurso". Aunque el regidor indica que el martes ordenó al secretario reiniciar la redacción del pliego, desconoce el tiempo que llevará convocar de nuevo el concurso. "Iso si, haberá cambios no prego. Queremos corrixir os problemas que había polo emprazamento -recibiamos queixas dalgún portal da rúa Baladas por obstruír a saída dos coches- e tamén fixar as condicións para que os pagos estean garantidos".
Sobre si la empresa de Sinaí Giménez podría volver a concurrir a este concurso, Landín apunta que "se ten as contas co Concello ao día, poderá porque neste Concello non estamos por adxudicar a dedo e todos os que poidan concorrir legalmente deben facelo".
La Asociación de Ambulantes de Galicia señala sobre la feria de Barro que "aínda que se conceda de modo legal, se os que a organizaban ata agora quedan fóra, a maior parte dos ambulantes non quererá ir, porque xa sabemos que tipo de comportamentos hai neste sector", indica Francisco Romero Alvite, portavoz del colectivo.
"Eu a esa asociación, que ata me denunciou en datas recentes pola feira non sei con que intención, invítoa a participar no concurso, para que vexan que non se dará a dedo", responde el alcalde.

http://diariodepontevedra.galiciae.com/nova/276562-landin-suspende-feria-sacar-concesion-concurso


No hay comentarios:

Publicar un comentario