Voz de Barro

Síguenos en twitter

O tempo en Barro

Tiempo en Barro

miércoles, 4 de marzo de 2015

ULTIMA HORA: Dos detenidos por el robo de gasoil en el polígono de Barro-Meis


Los sospechosos tienen su domicilio en Pontevedra y carecen de antecedentes policiales

Dos vecinos de Pontevedra de 21 y 22 años, y sin antecedentes policiales, han sido detenidos como supuestos autores de un robo de gasoil en el polígono industrial de Barro-Meis. Desde la Comandancia han destacado que ambos veinteañeros tuvieron que romper «la valla perimetral», así como el depósito de una pala mixta del que trasvasaron combustible para una garrafa de unos 20 litros. Los hechos ocurrieron este lunes por la noche cuando los componentes de una patrulla de la Guardia Civil del puesto de Caldas de Reis sorprendieron «a uno de los detenidos en el interior del recinto de unas obras de construcción de una nave en dicho polígono industrial, mientras el otro se dio a la fuga». La huida no duró mucho, ya que posteriormente también fue arrestado

http://media.lavozdegalicia.es/noticia/pontevedra/pontevedra/2015/03/04/dos-detenidos-robo-gasoil-poligono-barro-meis/0003_2015031425483532870292.htm


A Garda Civil detivo a M.S.P., de 22 anos de idade e a I.B.F., de 21, os dous veciños de Pontevedra, como supostos autores dun delito de roubo de gasóleo no polígono industrial de Barro-Meis.
Segundo informan fontes oficiais do Instituto Armado, os feitos sucederon na noite do pasado día 2 do actual, cando unha patrulla da Garda Civil de Caldas de Reis sorprende un dos detidos no interior do recinto dunhas obras de construción dunha nave no devandito polígono industrial, mentres o outro se fuxiu.
Estes dous mozos previamente romperan o valo perimetral e do depósito dunha pa mixta subtraeran combustible para unha garrafa duns 20 litros.
Pouco máis tarde procedeuse á detención do fuxido sendo os dous conducidos ás dependencias oficiais para a instrución das correspondentes dilixencias.
Os detidos, que carecen de antecedentes policiais, foron postos a disposición do Xulgado de Instrución número dous dos de Caldas de Reis.

http://pontevedraviva.com/xeral/18381/guardia-civil-barro-meis-robo-gasoleo-jovenes-pontevedra/

No hay comentarios:

Publicar un comentario