Voz de Barro

Síguenos en twitter

O tempo en Barro

Tiempo en Barro

miércoles, 8 de julio de 2015

COMPARTIR: Perdida perrita "Mili" cerca de talleres Seoane, Barro.



Esta madrugada en barro..cerca del taller seoane e hijos perdimos una perra... se llama mili...es cocker castaña..hembra...toda rapada y con collar...tiene pelo largo en la cabeza...y me gustaria que se publicase un anuncio para que si alguien la ve..nos avise al teléfono 638370580

!!!! B U S C A S E !!! Esta cocker femia, desapareceu onte as 23:30 horas da noite na Rúa Bouza do Rei, en San Antoniño ( Barro ). ( Os edificios que están o lado do taller de coches e enfrente da Floristería Elena ). A súa dona está desesperada buscandoa. Sacouna como habitualmente fai a facer as suas necesidades e desapareceulle, non sabe como se despistou un segundo e non a volveu a ver. É moi dócil e despistada. Agora ten o pelo corto, e a cabeza máis peluda, leva un collar beige e responde o nome de MILI. Agradecería difundades por si algúen a pode ver por ahí, xa que a súa dona a busca desesperadamente. En caso de que alguén a vexa que faga o favor de collela, non morde nin nada, e se poña en contacto conmigo ou ben ca súa dona no Nº 609 226039. Moitas gracias!!

1 comentario:

  1. MILI YA ESTÁ EN CASA....quería agradecer el regreso de Mili a toda la colaboración ciudadana, que ha hecho posible su vuelta. Especialmente a Yoly Vazquez Carreira, por todas las molestias y ayuda prestada, así como al teniente alcalde, que estuvo pendiente y nos avisó de su encuentro, así como de las personas que la encontraron y se preocuparon de ella....UNA Y MIL VECES...GRACIAS.

    ResponderEliminar