Voz de Barro

Síguenos en twitter

O tempo en Barro

Tiempo en Barro

domingo, 29 de mayo de 2016

Barro comunicará a la asociación de feriantes que no quiere renovar el contrato


El Concello de Barro no tendrá feria gestionada por la Asociación de Comerciantes e Empresarios Ambulantes de Galicia, quien ostenta la concesión desde el pasado 2014, año en que quedó desierto el concurso convocado por el Concello para esta finalidad y se resolvió atribuir al concesionario provisional esta explotación.

El alcalde, Xosé Manuel Fernández Abraldes, el teniente de alcalde José Sanmartín, y la concelleira de Desenvolvemento Económico, Lía Rodríguez, confirmaron este viernes en rueda de prensa que no perpetuarán la relación con la empresa más allá de lo necesario legalmente. "Con respecto ás irreguilaridades que houbo noutros concellos, temos que dicir que nós iniciamos un expediente e estamos a espera do que este expediente diga para tomar as determinacións oportunas. Por unha banda, a empresa pagou case todas as cuotas trimestrais, pero por outra, nunca lles requeriran partes importantes do acordo como os xustificantes de que os participantes están ao día coas súas obrigas con Facenda, por exemplo. A nosa decisión, que anunciamos hoxe é a marxe diso: débese ao acordo político de non continuar cando expire o contrato, en marzo de 2017", apuntó el alcalde. El acuerdo se debatirá en el Pleno del próximo lunes para poder actuar con tiempo "porque se constatou que hai auténticos problemas de comunicación con esta asociación e custa máis de seis meses notificarlles as cousas de xeito oficial".

José Sanmartín añadió que "a decisión deste Goberno era a de promover unha feira de xestión municipal e iso é o que faremos. Deste xeito, temos nove meses para ir adiantando traballo".

Por su parte, la concejala de Desenvolemento Económico, Lía Rodríguez Barros, aprovechó la ocasión para explicar que "imos usar a experiencia de como foi o mercadiño nestes anos para tratar de melloralo. Será un mercadiño aberto, no que poderán participar todo tipo de ambulantes, e faremos todo o posible por relanzalo e conseguir que resulte un motor de promoción económica". Entre las variaciones adelantadas ayer está la posibilidad de mejorar la ubicación de los puestos en la misma zona pero sin llegar a la calle del tanatorio.

http://diariodepontevedra.galiciae.com/noticia/550159/barro-comunicara-la-asociacion-de-feriantes-que-no-quiere-renovar-el-contrato

No hay comentarios:

Publicar un comentario