Recompensa de 200€ por un NIE do roubo en Barosa (Barro) - Voz de Barro. Noticias

Breaking

El tiempo en Barro

El tiempo - Tutiempo.net

viernes, 23 de diciembre de 2016

Recompensa de 200€ por un NIE do roubo en Barosa (Barro)



 
Boas tardes, en relaccion o roubo de Barosa Do pasado 4 de decembro , gustaria comunicar que se dara unha recompensa de 200€ se alguen encontra un NIE a nombre de Laongdao Tripech...Moitas gracias
 
 
20 h cerca de Pamplona, Navarra ·
 

Esto pasou en barosa o pasado dia 4 de decembro...gracias estes hijos de puta e eso e decir pouco ...non podo viaxar de volta a canarias ...esta xente non sabe k solo roubou cartos e cousas materias ...tamen a documentacion miña e da miña moza ...non saben o lio no k estamos...e aparte de deixarnos sen un peso para pasar as vacacions ...o k me esta costando e me vai costar conseguir unha documentacion nova para a miña moza por k ela non e española ...esta xente non ten nin puta idea do daño k causaron ...e esto todo gracias o concello de Barro por k no e a primerira nin a segunda vez k esto pasa.. Minino un vixiante xa k non poden meter camaras ...Estou sin palabras pa decir o k ye faria a eses malnacidos k me roubaron os documentos ...aparte dos cartos ou das cousas materiais ...
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario