A
Deputación de Pontevedra aprobou onte as bases do Plan de Conservación e funcionamento de bens
e servizos municipais que prevé a
contratación de uns 1.500 desempregados para traballar nos concellos da
provincia.
Acordou destinar 6,2 millóns de euros para estas
contratacións que teñen unha dobre finalidade: por unha banda, facilitan a
inserción laboral de persoas que carecen de emprego e de prestacións e, pola
outra, facilitáselle aos concellos unha man de obra que precisan e que, ante a
escaseza de recursos, lles resulta moi difícil contratar sen o apoio da Deputación.
O reparto de operarios realizarase en función da
poboación dos concellos. A Deputación financiará o custo salarial total,
incluída a cotización á seguridade social, dos traballadores, que terán unha
xornada laboral de 25 horas semanais. Os contratos serán por un período de seis
meses.
Os concellos teñen ata o 2 de febreiro de 2015
para solicitar os traballadores que precisan, indicando os labores que vai
realizar e o perfil que precisan.
O presidente da Deputación, Rafael Louzán, deu
conta hoxe deste acordo plenario e lembrou que ata o 12 de xaneiro está aberto o periodo de inscrición para que 200
titulados superiores opten a outras tantas bolsas de traballo, perante un ano,
nos concellos.
As titulacións son as que demandaron os propios
concellos e van dende titulados en Informática ata Administración e Finanzas,
Traballo Social, Xestión Pública, Dereito, Bioloxía, Economía ou Turismo, entre
outras.
No hay comentarios:
Publicar un comentario