A partir da
vindeira semana, organizaranse cursos prácticos sobre diferentes usos da
tecnoloxía nas empresas
·
O uso dos
certificados dixitais, marketing on
line, xestión informática de compras e vendas ou seguridade informática son
algúns dos aspectos que se tratarán
·
A oficina de
Pontevedra atenderá aos 12.800 autónomos e microempresas de O Morrazo e
Pontevedra
O Centro de
Asesoramento Empresarial en Novas Tecnoloxías (CPAE 2.0) que impulsa a
Deputación de Pontevedra porá en marcha a partir da vindeira semana un amplo
programa de actividades formativas tanto na súa sede central, inaugurada esta
mañá, como nas oficinas de Lalín, Cambados, Ponteareas, O Porriño e Vigo.
Os autónomos
e microempresas da provincia terán así á súa disposición cursos de formación
práctica en materias como uso dos certificados dixitais e do
DNI Electrónico, marketing on line, mellora da reputación online,
xestión informática de compras e vendas, seguridade informática e, incluso, información
sobre subvencións e axudas para a implantación de novas tecnoloxías nas
empresas.
As clases
terán un contido eminentemente práctico e, para un mellor aproveitamento dos
mesmos, impartiranse en grupos reducidos de entre 10 e 12 persoas.
Así o puxo de
manifesto esta mañá o responsable de Novas Tecnoloxías da Deputación, Amancio
Varela, no acto de presentación da oficina de Pontevedra –situada no Edificio
Administrativo da Deputación–, no que tamén participou a deputada Ana Isabel
Vázquez.
12.800 empresas en O Morrazo e
Pontevedra
Trátase da
quinta oficina que se pon en marcha como parte dunha rede de 6 centros que dará
servizo aos máis de 64.000 autónomos e microempresas existentes na provincia e
que se completará coa próxima apertura do punto de asesoramento de Vigo.
A oficina
inaugurada esta mañá exercerá, por un lado, como punto de información e
asesoramento para os 12.800 autónomos e microempresas das comarcas de O Morrazo
e Pontevedra e, ademais, servirá de centro de coordinación e creación de
contidos para as demais oficinas.
Esta oficina
central contará con 5 técnicos que non só dar resposta ás consultas que se lle
planteen, senón que van ser proactivos, organizando diferentes actividades
formativas e de asesoramento e impulsando unha plataforma de comercio virtual.
A deputada
Ana Isabel Vázquez animou aos destinatarios deste servizo a facer uso do mesmo,
dado que, segundo incidiu, permitirá mellorar a súa competitividade.
A oficina estará
aberta nun horario amplo para adaptarse o máximo posible ás necesidades dos
empresarios e as consultas poderán facerse tanto de forma presencial, como por
teléfono ou a través da rede (correo electrónico, dispositivos móbiles…).
Os
empresarios poderán atopar orientación sobre como aforrar nas comunicacións da
empresa; xestionar un negocio on-line; controlar o stock da empresa desde un
dispositivo móbil; como poñer en marcha
plataformas de comercialización a través da rede; ferramentas de xestión
que lle poden ser de utilidade ….
Éxito das oficinas en marcha
Ana Isabel
Vázquez amosouse confiada de que esta ferramenta permita avanzar na
incorporación das novas tecnoloxías entre as pequenas empresas, que son as que
maiores dificultades teñen para acceder ás novas tecnoloxías.
O Centro
Provincial de Asesoramento Empresarial 2.0 ofreceralle desde unha diagnose do
grao de desenvolvemento tecnolóxico da súa empresa e, se así o desexa o
empresario, un plan personalizado para mellorar e implantar ferramentas e
procedementos que redunden nunha maior rendibilidade e competitividade.
A experiencia
das 3 primeiras oficinas postas en marcha (Lalín, Ponteareas e O Porriño)
permite, segundo indicou Ana Isabel Vázquez, ser optimistas en relación ao
éxito deste servizo, dado que en menos de 15 días de funcionamento, foron xa
125 as empresas que solicitaron asesoramento personalizado.
Os
empresarios interesados en beneficiarse deste servizo poden contactar co CPAE
tanto a través do teléfono 886202020 como visitando a web www.cpae20.depo.es ou ben achegándose á
oficina máis próxima.
No hay comentarios:
Publicar un comentario