§
O conselleiro Román Rodríguez e a presidenta de FEGADAH, Montserrat
Álvarez, asinaron un convenio no que tamén se recollen accións para a formación
do profesorado e para o asesoramento das familias
A Consellería de Cultura,
Educación e Ordenación Universitaria e a Federación Galega de Asociacións de
Persoas con Trastorno por Déficit de Atención e Hiperactividade (FEGADAH),
colaborarán no desenvolvemento de accións e actividades dirixidas á mellora da
atención educativa ao alumnado con TDAH en Galicia.
Así se reflicte no convenio de colaboración
asinado entre o conselleiro de Cultura e Educación, Román Rodríguez, e a
presidenta de FEGADAH, Montserrat Álvarez Rodríguez, que ten como finalidade
sumar esforzos tanto no que se refire á atención aos alumnos e alumnas con esta
problemática coma no eido de formación do profesorado e do asesoramento e atención
ás familias de rapaces e rapazas con TDAH.
Deste xeito, dentro das actividades de
formación permanente do profesorado deseñadas pola Consellería de Cultura e
Educación, esta promoverá -en colaboración coa FEGADAH- modalidades formativas
específicas no que atinxe á atención á diversidade e na formación do
profesorado que atende a alumando con TDAH. Ambas institucións tamén
colaborarán na sensibilización e na difusión de materiais e documentos que
permitan un maior coñecemento das circunstancias asociadas ao TDAH no eido
educativo.
Para tal fin, a Consellería facilitará que os
profesionais da Federación poñan os seus coñecementos a disposición dos centros
docentes. É dicir, que presten asesoramento na atención educativa dos alumnos
con Trastorno por Déficit de Atención, que orienten sobre metodoloxías axeitas
no caso destes alumnos, e sobre as adaptacións curriculares que se estimen
necesarias.
Non obstante, tendo en conta a autonomía
pedagóxica, organizativa e de xestión dos centros docentes, será a dirección do
centro, o persoal especializado da Federación e as familias de alumnado con
TDAH quen establezan os termos específicos de colaboración para cada centro
concreto. Deste xeito, o profesorado titor (ou o que designe a dirección do
centro) será o responsable de coordinar as posibles actuacións concretas das
persoas especialistas da FEGADAH en cada un dos casos, así como de manter
informada a cada unha das familias.
Por tanto, tal como se especifica no convenio,
a actuación dos profesionais da Federación nos centros docentes estarán
baseados no principio do colaboración entre todas as persoas que atenden a un
mesmo alumno ou alumna. Trátase, deste modo, de facilitarlle unha atención
educativa inclusiva e axustada á súa particular forma de ser e de aprender.
No hay comentarios:
Publicar un comentario