A conselleira de
Infraestruturas e Vivenda e o delegado do Goberno hoxe presentaron na Coruña
unha nova campaña de reparto de chalecos reflectantes
- A medida porase en marcha coincidindo co cambio de hora e a mellora do tempo, que incrementa o número de camiñantes nas estradas
- A Dirección Xeral de Tráfico fará entrega dos chalecos aos viandantes que circulen sen protección nas vías interurbanas
- Salientan que o perfil medio de vítima de atropelo en Galicia é unha persoa maior, que viste prendas escuras e que se move polas estrada sen levar elementos que o fagan visible
- Ethel Vázquez destaca outras campañas postas en marcha pola Xunta para a concienciación entre peóns, ciclistas e maiores, co reparto de elementos reflectantes para entre nenos e ciclistas para a súa protección
A conselleira de Infraestruturas e Vivenda,
Ethel Vázquez, e o delegado do Goberno en Galicia, Santiago Villanueva,
explicaron que esta é unha iniciativa que se enmarca na Estratexia de
Seguridade Viaria 2011-2020 da DXT e que está na liña dos obxectivos que nos
temos marcado na Xunta co Plan de Seguridade Viaria 2016-2020. Neste acto tamén
participaron a coordinadora da DGT en Galicia, Victoria Gómez, e o xefe do
sector de Tráfico da Garda Civil na comunidade, o tenente coronel Francisco
Javier Molano.
A conselleira resaltou que desde o Goberno
galego se están a centrar os esforzos nos elementos que son clave á hora de
previr accidentes de tráfico: o bo estado das infraestruturas e o factor
humano, cunha aposta decidida pola concienciación.
Esta campaña ten como destinatarios prioritarios
as persoas maiores, porque o perfil dunha vítima de atropelo en Galicia
responde ao dunha persoa maior de 65 anos que viste prendas escuras e que se
move pola estrada sen levar elementos que o fagan visible.
Ethel Vázquez subliñou que se trata de
concienciar de que hai que extremar as precaucións, evitar condutas imprudentes
que poidan levar a consecuencias dramáticas e non se pode esquecer que, á hora
de transmitir estes riscos e educar en condutas responsables e seguras, cobra
un especial protagonismo o entorno familiar, do maior ou do neno.
Ambas autoridades indicaron que haberá que
ampliar esforzos xa que, proximamente cambiarase á hora, co que se incrementan
os paseos polo que se busca minimizar os riscos dos viandantes.
‘O corazón está do teu
lado’
Ethel Vázquez destacou que o Plan de Seguridade
Viaria 2016-2020 recolle, “como outra das actuacións máis salientables,
campañas de concienciación e sensibilización entre nenos e maiores, onde sobre
sae a campaña divulgativa ‘O corazón está do teu lado’, dirixida a nenos
de 6 a 8 anos, que levamos a cabo nos colexios galegos para educar aos máis
novos en condutas axeitadas para incrementar a seguridade viaria”.
Para este programa, repartíronse dispositivos en
forma de corazón para chamar a atención dos nenos sobre a importancia de que
empreguen as sendas peonís; de que camiñen sempre pola marxe esquerda da
estrada; e de que se dean a ver o máximo posible aos vehículos que circulan
pola vía para evitar posibles accidentes”.
Desde o Executivo autonómico tamén se promoven
campañas de concienciación entre peóns, ciclistas e maiores, co reparto de
elementos reflectantes para a súa protección, exemplo disto foi o reparto de
cortaventos reflectantes para a Federación Galega de Ciclismo, en colaboración
coa Dirección Xeral de Tráfico.
Así mesmo, outra das 49 medidas e actuacións
concretas que se inclúen no Plan de Seguridade Viaria 2016-2020 é o Plan de
Reforzos de Firme, destinado a garantir a conservación e as boas condicións nas
estradas de titularidade da Xunta, unha iniciativa que arrancou o pasado ano,
para mellorar máis de 600 quilómetros da rede autonómica de estradas e que
neste exercicio continuamos desenvolvendo o plan, cun investimento que rolda os
16 millóns de euros que nos permitirá actuar en 700 novos quilómetros.
No hay comentarios:
Publicar un comentario