O
director da Axencia Galega de Infraestruturas abordou hoxe na Comisión 2ª do
Parlamento de Galicia as actuacións nas que está a traballar o Executivo
autonómico para optimizar a mobilidade no concello e a bisbarra de Pontevedra
§
Francisco Menéndez indica que o Goberno galego considera
axeitado que o Concello de Pontevedra poida traballar no treito máis urbano da
estrada PO-546 unha vez que se formalice a cesión de titularidade da vía
§
Lembra que o Plan de Sendas de Galicia na comarca de
Pontevedra prevé a execución de 16 itinerarios seguros e sustentables en case
16 quilómetros da rede autonómica de estradas
§
O director explica que a variante de Alba, cun
investimento de 5 millóns de euros por parte da Xunta, permitirá conectar a
estrada de Vilagarcía e a de Santiago, sen transitar por unha vía con menos
capacidade como a PO-225
O director da Axencia Galega
de Infraestruturas (AXI), Francisco Menéndez, destacou hoxe na Comisión 2ª do
Parlamento de Galicia que a Xunta está a traballar na mellora da funcionalidade
da rede viaria da comarca e do concello de Pontevedra mediante o impulso de
actuacións como o Plan de Sendas ou a variante de Alba.
Francisco Menéndez indicou que o Goberno
galego considera axeitado que o Concello de Pontevedra, pola súa interese de
acondicionamento de espazos urbanos, poida traballar no treito máis integrado
na cidade da PO-546 unha vez que se formalice a cesión de titularidade da
estrada. Neste sentido, lembrou que na última reunión entre o alcalde de
Pontevedra e a conselleira de Infraestruturas, Ethel Vázquez, o rexedor
manifestou que estudaría solicitar a cesión do treito máis urbano desta estrada
para actuar nel dende a administración municipal, cuestión que será informada
favorablemente pola Axencia Galega de Infraestruturas.
Menéndez explicou que a funcionalidade do
tránsito peonil e ciclista entre Pontevedra e Marín quedará mellorado pola
construción, por parte da Dirección Xeral de Costas, dun paseo paralelo á ría,
que dará continuidade, por un lado, ao paseo que parte de Pontevedra e, por
outro, á pasarela peonil que se inicia en Os Praceres.
O director da AXI subliñou que a Xunta ten
previsto importantes investimentos no Concello de Pontevedra, de acordo coas
súas prioridades en materia de funcionalidade da rede de estradas, e seguridade
viaria. Así, concretou que son de interese autonómico actuacións como a
construción da variante de Alba e mellora da PO-531 ou os itinerarios
identificados como prioritarios no Plan de Sendas de Galicia e que se van
executar proximamente.
No que se refire ao Plan de Sendas de Galicia
na comarca de Pontevedra, a Xunta prevé a execución de 16 itinerarios en case
16 quilómetros de lonxitude da rede autonómica de estradas. Para o concello de
Pontevedra, en concreto, identificáronse nove treitos, de grande importancia,
dous deles na PO-531, unha das estradas convencionais con maior intensidade de
tráfico de Galicia, en concreto 1,5 quilómetros en O Freixo e A Devesa, que
permitirán percorridos peonís hoxe inviables. Tamén se actuará en tres treitos
da PO-223, que suman 2,35 km na Piolla, O Sobral e O Couso; en 900 metros da
PO-542, dando continuidade ás beirarrúas existentes, e máis dun quilómetro na
PO-225 ,en Alba, nun treito que se liberará de tráfico coa entrada en servizo
da variante. Ademais, en concellos limítrofes como Poio ou Barro tamén se executarán
sendas importantes en estradas como a PO-308, PO-309 ou PO-531, que
beneficiarán aos cidadáns de Pontevedra.
Outra actuación prioritaria para a mellora da
mobilidade no Concello de Pontevedra é a Variante de Alba, que permitirá
conectar a estrada de Vilagarcía e a de Santiago, sen necesidade transitar por
unha vía como a PO-225, en Alba.
No hay comentarios:
Publicar un comentario