Feijóo reuniuse esta tarde coa presidenta da
Deputación de Pontevedra, Carmela Silva
A Xunta de Galicia aposta por desenvolver o
protocolo de coordinación asinado no ano 2012 coas deputacións provinciais, co
obxectivo de mellorar a coordinación entre administracións e ofrecer así un
mellor servizo aos cidadáns, con un uso máis eficaz e eficiente dos recursos
públicos.
“Unha administración, unha competencia, un servizo”, indicou aos medios o
vicepresidente da Xunta, Alfonso Rueda, tras a reunión que mantivo esta tarde o
presidente da Xunta, Alberto Núñez Feijóo, coa presidenta da Deputación de
Pontevedra, Carmela Silva; a esta xuntanza seguirán, en vindeiras datas, encontros
cos responsables das deputacións de Lugo e de Ourense.
Rueda, que cualificou a reunión coa responsable pontevedresa de cordial,
manifestou a vontade da Xunta de Galicia de estudar a actual situación de
prestación de servizos e clarificar quen debe prestar cada competencia entre a
Administración autonómica e a provincial.
Nese sentido, explicou que desde a Deputación de Pontevedra se trouxo a
colación o caso do Colexio Príncipe Felipe e recordou que no caso doutras
provincias tamén existen situacións nas que as deputacións prestan competencias
que non lle son propias e que haberá que estudar a situación a nivel global,
tendo en conta tamén as competencias que presta na actualidade a Xunta e que
lle correspondería facelo ás deputacións.
Nesa liña, o vicepresidente citou expresamente ámbitos como as
emerxencias, a rede de estradas ou o abastecemento e o saneamento e insistiu na
necesidade de abordar o debate a nivel xeral e de forma rigorosa. “Pedimos
datos concretos de custos e financiamento”, sinalou Rueda, que abundou en que é
preciso dispoñer dunha fotografía real da situación que hai na actualidade para
poder clarificala e evitar duplicidades.
No hay comentarios:
Publicar un comentario