Eduardo Ruadas será el candidato del Partido Popular a la Alcaldía de Barro - Voz de Barro. Noticias

Breaking

El tiempo en Barro

El tiempo - Tutiempo.net

jueves, 2 de febrero de 2023

Eduardo Ruadas será el candidato del Partido Popular a la Alcaldía de Barro

Gestora local del PP de Barro

El presidente del Partido Popular de Pontevedra, Luis López, confirma que Eduardo Ruadas liderará la candidatura del PP a la Alcaldía de Barro en las elecciones municipales de 28 de mayo.

Durante un encuentro este miércoles con miembros de la gestora local y vecinos, agradeció al candidato "a súa valentía para poñerse en disposición de traballar polos seus veciños e liderar un proxecto serio, estable, renovado e de futuro para este concello". En esta línea, aseguró que "o PP liderado por Ruadas é a única alternativa para reconducir Barro".

Por su parte, Eduardo Ruadas, autónomo de 65 años y presidente de la gestora local desde mayo, asumió el reto agradeciendo la confianza de la dirección provincial del partido y de los militantes. "Temos proxecto, temos equipo e temos moitísima ilusión, e traballaremos de xeito incansable para recuperar a confianza dos veciños no Partido Popular", señaló.

En este sentido, dijo que "Barro merece moito máis, e por iso o Partido Popular presentará un proxecto renovado, con ideas novas e pegado á realidade e necesidade dos nosos veciños".

Además, el candidato pide colaboración a todas aquellas personas "que aspiran a ter un mellor concello, con máis oportunidades e con mellores servizos. As portas do Partido Popular de Barro están abertas permanentemente a todos os que queiran unirse a este proxecto e botar unha man. Aspiramos a buscar o ben común para todos os veciños do noso concello". 


https://pontevedraviva.com/xeral/92228/eduardo-ruadas-candidato-partido-popular-alcaldia-barro/

No hay comentarios:

Publicar un comentario