José Antonio Landín: «Son serio, pero a carallada tamén me gusta» - Voz de Barro. Noticias

Breaking

El tiempo en Barro

El tiempo - Tutiempo.net

viernes, 8 de mayo de 2015

José Antonio Landín: «Son serio, pero a carallada tamén me gusta»


Pescar, cazar, echar la partida y cuidar las viñas son las aficiones del regidor, que confiesa que está en política por «amor, un hobby, facer algo polo meu pobo»

Fuera del despacho, José Antonio Landín Eirín se define como una persona seria, «pero tamén a carallada me gusta», dice. Sus ratos libres los dedica a «pescar, cazar ou botar a partida. Pero sobre todo gústame traballar o campo e as viñas», afirma. Entre sus gustos está también el fútbol. Barça y Celta son sus equipos favoritos. Pero lo que más le relaja es salir a pescar, «a miña mellor captura foi unha dourada de 3,2 kilos», presume. Aunque cuando se le escapa algún pez, «enfádome un pouco e é difícil que me enfade», declara.
Cirujano de profesión, jubilado hace año y medio, Landín nunca quiso hacer carrera política más allá de Barro. «Para min a política é un amor, un cariño, un hobbie e para facer algo polo meu pobo, nunca foi un medio de vida», sentencia. Con 32 años de experiencia como alcalde de Barro, Jose Antonio Landín todavía conserva la misma ilusión -dice- y ganas de mejorar su municipio que tenía cuando se inició en la política en el año 1979. «A miña chegada á política foi de casualidade. Encontreime cun parente diante da Peregrina e díxome, en castelán: ??Primo, tienes que presentarte con Alianza Popular a las municipales por Barro??. E contesteille: ??Primo. Va a ser que no??», recuerda Landín con una sonrisa. Tras un tira y afloja con su pariente, «acabei aceptando e nesa lexislatura fun o único concelleiro que sacou Alianza Popular», resume. Cuatro años más tarde, Landín se hizo con la alcaldía de Barro de una forma «bastante divertida», afirma. Su partido ganó las municipales en el 1983 sin mayoría absoluta y la oposición no llegó a un acuerdo para gobernar. «Todos querían ser alcalde e ao final non foi ningún. Houbo unha votación onde ninguén sacou maioría e querían repetir a votación. Eu me levantei e dixen que quería unha copia da acta que me marchaba. Saín e ao rato fóronme buscar a unha taberna porque tiña que tomar posesión da alcaldía» relata.

http://www.lavozdegalicia.es/noticia/pontevedra/pontevedra/2015/05/08/serio-carallada-tamen-me-gusta/0003_201505P8C3992.htm

No hay comentarios:

Publicar un comentario