Tourís, Xunta de Galicia: "Que teñades moita sorte ahí fóra" no Obradoiro de Emprego Santiago Apóstol III de Barro. - Voz de Barro. Noticias

Breaking

El tiempo en Barro

El tiempo - Tutiempo.net

domingo, 3 de julio de 2011

Tourís, Xunta de Galicia: "Que teñades moita sorte ahí fóra" no Obradoiro de Emprego Santiago Apóstol III de Barro.

“Que teñades moita sorte ahí fóra”. Esta es la frase que resume el sentir del delegado de la Xunta en Pontevedra, José Manuel Cores Tourís, del alcalde de Barro, José Antonio Landín, y de los formadores del Obradoiro de Emprego Santiago Apóstol III, que ayer despidió la actividad con el acto de entrega de diplomas.

“Pensamos que traballastes duro e co que aprendestes estades listos para o mercado laboral. Iso sí, precisades sorte, porque nun país con cinco millóns de parados nada é sinxelo cando se busca emprego”, resumió Cores Tourís antes de empezar a distribuír diplomas y apretones de mano a los alumnos.
Landín por su parte fue más duro, a su juicio “algúns dos que traballastes aquí fixéstelo moi ben e non heredes problema algún se atopades un emprego, cousa que non é fácil”.
 
El regidor recordó incluso los duros inicios de la escuela taller.

“Houbo, nos meses do principio, unha etapa na que non estaba nada convencido nin contento, sabédelo. As cousas non avanzaban como eu pensaba e ata faltou material da obra, que non sei quen o sustraía. Ao final, conseguimos tellar o edificio, estou satisfeito”, indicó.


Los alumnos, una treintena de jóvenes (mayores de 25 años) de este municipio, se encargaron de las tareas de restauración del Pazo a Crega. Se combinaron módulos de Cantería, con otros de carpintería e instalaciones. El pazo, además de la nueva cubierta, tiene totalmente remozado el interior y del que se han eliminado las viejas divisiones, incluso contará con un ascensor para hacerlo accesible.

“Podedes estar orgullosos porque deixastes a vosa pegada, e os veciños poden ver e sembrar o voso traballo neste edificio”, les animó Cores Tourís.

El director del taller, Daniel Fernández, así como el resto de profesores y el tutor, agradecieron la labor de los alumnos-trabajadores y la colaboración del Concello, que en todo momento estuvo muy implicado en las tareas. Tal y como relató el alcalde, esta colaboración sirvió para poder corregir sobre la marcha detalles del proyecto.

Al final ya de su intervención, Landín aprovechó también para los agradecimientos, a la Xunta, que aportó 599.591 euros para la realización de los trabajos y a la Deputación, que se encargó de las aportaciones para el material.

“Nós xa estamos pensando en máis, e nuns meses, tal vez dous, presentaremos un plan porque precisamos outro Obradoiro para poder seguir con máis proxectos”, remató el alcalde.

Noticia do Diario de Pontevedra.

No hay comentarios:

Publicar un comentario