O CPAE
Constará de 6 oficinas comarcais que atenderán ás máis de 64.000 empresas da
provincia de menos de 5 empregados
·
O obxectivo é
impulsar o uso tecnoloxías da información e a comunicación para mellorar a
xestión tanto no ámbito público como no privado
O presidente
da Deputación de Pontevedra, Rafael Louzán, asinou hoxe convenios con varios
concellos da provincia para poñer en marcha un servizo de asesoramento a
empresas en materia de novas
tecnoloxías e para o desenvolvemento dun proxecto piloto de xestión de activos
municipais.
No primeiro
caso, tratase da creación -no marco do proxecto DepoTIC- dun Centro Provincial
de Asesoramento Empresarial 2.0. (CPAE) que dea servizo ás máis de 64.000 micro
empresas da provincia (de 5 ou menos empregados) axudándolles a mellorar a súa
competitividade por medio do uso das novas tecnoloxías. En canto ao plan de
xestión de activos, busca definir a estratexia, as ferramentas e os recursos
necesarios para que os concellos poidan dispoñer dun inventario preciso dos seus
activos e de mecanismos para mellorar a súa xestión, gañar en eficiencia e
aforrar custes.
Centro de Asesoramento Empresarial
O CPAE
contará dunha rede de 6 oficinas, integrada por unha sede central situada no
edificio administración da Deputación en Pontevedra, que dará servizo aos
12.800 autónomos e micropemes das comarcas de Pontevedra e O Morrazo e que
funcionará tamén como centro de coordinación de toda a rede que, á súa vez,
constará de cinco oficinas comarcais en Cambados; Lalín; Ponteareas; O Porriño
e na sede de Vigo da Deputación.
As oficinas estarán abertas 60 horas
semanais, de luns a venres de 10:00 a 21:00 e os sábados de 09:00 a 14:00, co
obxectivo de adecuarse o máximo posible aos horarios dos pequenos empresarios e
autónomos.
A rede
contará con 17 expertos á disposición das microempresas, con asesores en cada
unha das oficinas e 5 técnicos cualificados na oficina central, dedicados á
creación de contidos, á xestión do Centro de Comercio Virtual e á coordinación
e apoio a actividade de toda a rede.
Para
facilitar o acceso a este servizo, os autónomos e pequenos empresarios poderán
obter asesoramento tanto de forma presencial como por vía telefónica ou online
e recibirá apoio e formación en cuestións como presenza web, equipamento
informático, ferramentas informáticas de xestión, acceso a internet, banca on
line, sinatura electrónica, administración electrónica, uso empresarial das
redes sociais, comercio electrónico, licitación e factura electrónica,
solucións sectoriais como, por exemplo, utilización de terminais de punto de
venda, plataformas de comercio virtual, etc.
Xestión de activos municipais
No que
respecta ao proxecto piloto de xestión de activos municipais, forma parte do
programa DepoGAP, cofinanciado nun 70% polo Ministerio de Facenda con fondor
FEDER, e implantarase a modo de proba nos concellos de Mos, A Estrada e
Ribadumia.
O traballo
que se vai realizar durante 25 semanas nestes concellos permitirá definir as
ferramentas e mecanismos máis axeitados para a implantación de modelos de
xestión máis eficientes no conxunto da provincia.
Nesta liña, o
presidente da Deputación recoñeceu que na actualidade hai aínda “moito traballo
por facer” no que respecta á identificación, inventario e control dos activos
que os concellos teñen, desde contedores ata iluminación, redes de saneamento…
O obxectivo
da Deputación é, precisamente, facilitarlle aos concellos o inventario e
xestión destes activos, establecendo, ademais, propostas de mellora da
eficiencia e de aforro de custes.
Segundo se
recolle nos acordos asinados cos concellos de Mos, Ribadumia e A Estrada, o
traballo que agora se vai realizar incluirá o estudo de qué activos municipais
son os máis idóneos para o seu inventariado, priorizando os que xeren un maior
volume de gasto e que, polo tanto, permitan maiores aforros con medidas de
eficiencia; a identificación da información que é necesario obter de cada un;
elaboración do inventario; deseño e elaboración de normas e procedementos que
permitan a actualización continua dos activos municipais; definición e creación
do sistema de xestión de activos;
propostas que permitan o aforro e a mellora da xestión de activos e unha
auditoría enerxética para definir propostas e medidas de aforro.
Todo este
material porase á disposición dos concellos respectivos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario