BASES
X CONCURSO
DE
FOTOGRAFÍA
“IMAXES DE BARRO”
2015
CONCELLO DE BARRO
1. TEMAS:
A viña e o viño, cultura e tradición en Barro.
A auga no Concello de Barro.
2. PREMIOS:
De entre todas as fotografías recibidas, concederanse un primeiro
premio e un premio finalista.
1er PREMIO:
A viña e o viño,... = 90 €
A auga no Concello de Barro. =90 €
PREMIO FINALISTA:
A viña e o viño,... =45 €
A auga no Concello de Barro. =45 €
3. CÓMO PARTICIPAR:
Poderán participar no concurso todas as persoas de casqueira idade
e procedencia.
Cada participante poderá presentar un máximo de 2 fotografías polo que non se aceptarán máis de 4 fotografías por persoa.
As fotografías poderán ser en color ou en branco e negro e
realizadas mediante unha cámara analóxica ou dixital.
Envíos:
O participante deberá enviar a/s fotografía/s atendendo ós
seguintes requisitos:
- Enviar unha impresión en papel
fotográfico de tamaño de 24 x 30 cm., en color ou en branco e negro e en soporte dixital.
No dorso de cada fotografía deberá
figurar:
- tema.
- lema igual para o conxunto de fotografías.
- título de cada una.
Exemplo:
Temas: A auga no Concello de Barro.
Lema: dentro da auga
Titulo da fotografía:xira rio.
Nun sobre pechado co mesmo lema e categoría escrito por fora,
deberán axuntar os seguintes datos: nome e dirección teléfono fixo e móbil do
autor, lema, título, lugar e data da fotografía.
Toda a información deberá enviarse por correo ou entregarse no
concello con rexistro de entrada nun sobre pechado a: Concurso Fotografía
“Imaxes de Barro 2015”. Santo Antoniño Perdecanai, s/n. 36194 Barro
Pontevedra
Calendario:
- A data de recepción comezará o 20 de abril de 2015 e rematará o 20 Maio de 2015, ambas inclusive. Os
traballos recibidos despois da data de reunión do xurado quedaran excluídos.
-Mércores 22 de maio reunión do xurado.
-O fallo do xurado farase público nos medios de comunicación e na
páxina de Internet www.barro.es durante o mes de maio de 2015.
Xurado:
O xurado estará integrado por:
-Alcalde ou persoa en quen delegue.
-2 expertos en fotografía
-Actuando como secretaria, a Informadora Xuvenil do Concello de
Barro.
Os criterios de avaliación do xurado serán a creatividade e a
calidade fotográfica.
A selección dos ganadores será a discreción absoluta do xurado e o
seu fallo será definitivo e inapelable.
Os premios serán entregados durante a celebración da Festa do Viño
durante o terceiro fin de semana do mes de xuño de 2015
4. RESTRICCIONES
-Non se aceptarán fotografías realizadas por persoas distintas o
autor ou que non sexan propiedade do autor.
-Non se aceptarán fotografías que xa se publicaran, exhibiran ou
premiaran con anterioridade.
-As fotografías deberán ser realizadas dentro dos límites do
Concello de Barro.
O participante manifesta e garantiza ó concello de Barro que é o
único titular de todos los dereitos do autor sobre a fotografía que presenta ó
Concurso.
-A participación no Concurso leva a cesión por parte dos gañadores
e finalistas a favor do Concello de Barro dos dereitos de reprodución e
distribución, sobre as obras fotográficas, e a exposición dos seus traballos
durante o ano 2015. Así mesmo poderán aparecer tanto nas publicacións editadas
polo Concello de Barro como na Web www.barro.es, sempre citando a procedencia e
autor.
-Os participantes que non cumpran con calquera dos requisitos
indicados nesta convocatoria serán descalificados automaticamente.
5. XERAIS
As impresións en papel fotográfico, enviadas o concurso serán
devoltas ós participantes que pasarán a recollelas pola Oficina de Información
Xuvenil do Concello.
Correrá a cargo de cada participante o risco por perdidas ou danos
ás fotografías durante o envío.
O enviar a súa imaxe, o participante acepta cada un dos termos e
condicións aquí expostas.
Barro 23 de marzo de 2015.
O alcalde.
Asdo.: José Antonio landín Eirín
http://barro.es/eportal/portal/index.php?js=si&ajax=si&id_seccion=551
No hay comentarios:
Publicar un comentario