A Deputación de Pontevedra, no seu afán por achegar a
Administración ós cidadáns e ás empresas, comezou en febreiro a licitar a
través de medios electrónicos no marco do proxecto LEAL (Licitación Electrónica
nas Entidades Locais).
Esta iniciativa, impulsada
conxuntamente pola Deputación de Pontevedra e a Axencia para a Modernización
Tecnolóxica de Galicia (Amtega), pretende simplificar os procesos de licitación
das administracións locais galegas, facéndoos máis accesibles e transparentes
para os licitadores.
Un dos obxectivos deste proxecto é
facilitar o acceso das pemes á contratación pública, igualando as súas
oportunidades ás das empresas máis grandes. Con este servizo facilítase ademais
a adaptación ás novas directivas europeas de contratación, xa aprobadas, que
imporán a obrigatoriedade do uso de medios electrónicos nos procesos de
contratación pública nos próximos anos.
O proxecto consiste na implantación e
posta en marcha da plataforma de licitación electrónica VortalGOV. Trátase dun
servizo deseñado para as administracións públicas que está completamente
adaptado á Lei de contratos do sector público. Esta plataforma permite integrar
por vía electrónica os procesos das administracións públicas e os licitadores,
abarcando desde a publicación do procedemento ata a sinatura do contrato. Este
sistema é utilizado actualmente por máis de 2.000 entidades públicas e 40.000
provedores de todo o mundo. A ampla difusión da plataforma VortalGOV facilitará
a concorrencia ós procesos de contratación da Deputación de Pontevedra, o que
repercutirá na obtención de mellores ofertas para a entidade.
No hay comentarios:
Publicar un comentario