O martes duplicouse o número de asesores nas 9 oficinas e ampliouse o
horario ás tardes en Vigo e Pontevedra
· O incremento de asesores permitirá
ampliar a preto de 150 as persoas atendidas diariamente
· Os avogados fan un estudo
pormenorizado de cada caso e ofrecen información detallada das posibilidades
que ten cada afectado para recuperar o seu diñeiro
As oficinas de asesoramento legal a afectados por preferentes e
subordinadas levan atendido desde a súa entrada en funcionamento a máis de 800
persoas.
O elevado número de solicitudes de asesoramento recibido nos primeiros días
de funcionamento das oficinas, na pasada semana, e o tempo de dedicación que
require resolver cada consulta (unha media de 20-30 minutos) levou á Deputación
e á Unión de Consumidores a dotar de dous asesores a cada unha das 9 oficinas
abertas noutros tantos concellos da provincia e a ampliar o horario das de
Pontevedra e Vigo, que desde o martes abren de 10 a 14 horas e de 17 a 20
horas.
O aumento dos recursos á disposición dos afectados está a permitir
incrementar notablemente o número de consultas atendidas diariamente.
Así, no primeiro día de funcionamento atendéronse 131 persoas e na xornada
de hoxe o número superou as 140, tras proceder á reorganización das citas para
dar cabida ao maior número posible de afectados e malia a diminución da
afluencia á oficina de A Estrada por ser festivo local neste concello.
Malia todo, unha vez reorganizadas todas as citas que xa estaban
programadas e tendo en conta a fluencia de novos solicitantes, agárdase que nos
vindeiros días o número de usuarios atendidos diariamente se sitúe no entorno
dos 150 ao día.
O obxectivo é dar cobertura a todos os interesados en recibir este
asesoramento legal individualizado e facelo no menor prazo posible, polo que se
agarda que este ritmo de resposta se manteña nos próximos días e semanas.
Estudo pormenorizado dos casos
As 25 persoas que traballan nesta rede de oficinas ofrecen asesoramento
individualizado aos usuarios, o que obriga a dedicarlle a cada un tempo medio
de 30 minutos.
Neste tempo, os asesores –avogados expertos na problemática derivada da
comercialización de produtos híbridos– fan un estudo pormenorizado de cada caso
e ofrécenlle aos afectados toda a información necesaria para que poida tomar as
decisións máis acertadas e adaptadas á súa situación.
O principal problema que se está a presentar nestes momentos nas oficinas é
o da falta de información e de explicacións sobre a quita e o troco das
preferentes por accións. Os usuarios demandan unha explicación detallada dos
documentos que a entidade bancaria lles pide que asinen, das consecuencias que
ten a sinatura dos mesmos e de cales son as opcións que teñen nestes momentos
para recuperar o seu diñeiro.
Afluencia por zonas
Nestes dous primeiros días de funcionamento das oficinas de Pontevedra e
Vigo con quenda de mañá e tarde, duplicouse o número de persoas atendidas en
cada unha das oficinas e agárdase aumentar aínda máis este número nos próximos
días coa reorganización das citas.
Así, se na pasada semana se estaban a atender unha media de 15 persoas
diarias na oficina de Pontevedra, hoxe foron xa 32 as atendidas. En Vigo
pasouse tamén dunha media de 11 persoas por xornada ás 31 de onte as 32 de
hoxe, sendo a expectativa chegar a cubrir 35 consultas diarias.
Nas 7 oficinas restantes o incremento de consultas atendidas cada día non
foi tan significativo, debido a que manteñen o horario de mañá e, tamén, a que
se continúa traballando na reorganización das citas.
Malia todo, concellos como Cambados practicamente duplicaron xa o número de
usuarios, de forma que se nos 4 primeiros días da pasada semana se atenderan a
32 persoas, entre onte e hoxe atendéronse xa outras 26 persoas.
Número moi similar se atendeu en Cangas e en Ponteareas nestas dúas
xornadas, cun total de 25 e 27 persoas respectivamente.
En Redondela atendéronse 9 persoas o martes e para hoxe tiñan cita outros 9
afectados.
Pola súa banda, no concello de A Estrada hoxe atendéronse 9 consultas, un
número inferior ao habitual (que se sitúa nunha media de 15 persoas diarias)
debido ao festivo local.
Finalmente, en Tui resolvéronse onte 10 consultas e en Lalín foron 14 as
persoas atendidas o martes (6 máis que a media diaria da pasada semana).
Nestes días os asesores están poñendo especial empeño en atender a todos
cantos queren facer consultas sobre o procedemento de troco por accións e
depósitos e sobre as quitas, debido a que se trata dun procedemento que ten uns
prazos determinados, polo que se pretende que todos poidan aclarar as súas
dúbidas antes de que remate este prazo.
As oficinas seguirán abertas, como mínimo, ata
mediados de agosto, co obxectivo de que, independentemente da decisión que
sobre eses procesos adoptasen os afectados, poidan seguir contando con
asesoramento legal para recuperar o seu diñeiro íntegro pola vía xudicial ou da
arbitraxe.
No hay comentarios:
Publicar un comentario