AS OFICINAS DE ASESORAMENTO LEGAL A AFECTADOS POR PREFERENTES ATENDERON NO SEU PRIMEIRO DÍA A MÁIS DE 100 USUARIOS - Voz de Barro. Noticias

Breaking

El tiempo en Barro

El tiempo - Tutiempo.net

miércoles, 19 de junio de 2013

AS OFICINAS DE ASESORAMENTO LEGAL A AFECTADOS POR PREFERENTES ATENDERON NO SEU PRIMEIRO DÍA A MÁIS DE 100 USUARIOS


Os expertos de varias das oficinas da provincia teñen xa concertadas citas para atención individualizada para os vindeiros dous días
·       Os principais motivos de consulta foron os datos concretos de cada quita e se o mecanismo de liquidez pecha as portas á vía xudicial
As oficinas de asesoramento legal a afectados por preferentes postas en marcha hoxe pola Deputación Provincial de Pontevedra e a Unión de Consumidores de Galicia recibiron neste primeiro día de funcionamento un total de 108 consultas.
A elevada demanda de información e asesoría legal foi tal que en varias das oficinas abertas nas diferentes comarcas os expertos que atenden de forma individual a cada usuario concertaron xa citas para os vindeiros dous días.
A maioría dos que acudiron a estes puntos de asistencia xurídica fixérono interesados pola súa situación concreta tras a quita, debido á desconfianza que lles xeran as cifras que a entidade financeira facilita.
Outro dos motivos que máis consultas orixinou foi a dúbida sobre se unha vez que os afectados acoden ao Fondo de Garantía para darlle liquidez ás súas accións tras o canxe se pecha ou non a vía xudicial; así como as posibilidades do usuario de recuperar os seus cartos pola vía da arbitraxe.
Documentación precisa
Todas as consultas foron atendidas con todo detalle, pero neste primeiro día de funcionamento foron moitas as persoas que acordaron xa cita para próximas xornadas, co obxectivo de acudir á oficina con toda a documentación que permita afondar en cada caso concreto.
Neste sentido, e dado que estas oficinas ofrecen asesoramento individualizado, baseado no estudo detallado de cada caso, é recomendable –para evitar ter que acudir dúas veces á oficina- que os usuarios acudan a elas con documentación relativa á contratación das preferentes ou subordinadas, como pode ser, en caso de que lle foran facilitados:
·       Contrato de depósito e administración de valores
·       Orde ou ordes de subscrición de participacións preferentes e ou obrigacións subordinadas
·                Documentación ou informe sobre a rendibilidade do produto
·       Cuestionarios Mifid, conveniencia e/ou idoneidade
·       Información precontractual (folleto, tríptico, etc)
·       Ordes de venda dos produtos
·       Calquera outro documento relacionado coa contratación das preferentes e subordinadas e que se tivera asinado polo solicitante con anterioridade ou posterioridade á data de contratación.
Ademais, aquelas persoas que precisen asesoramento en relación ao proceso de quita, troco ou mecanismo de liquidez, deberán achegar o documento entregado polo banco para expresar a opción entre depósito ou accións, para os titulares de obrigas subordinadas con vencemento e o formulario do banco para a venta de accións ao Fondo de Garantía de Depósitos.
Consultas por zonas
A oficina que recibiu un maior número de consultas foi a situada na sede da Deputación provincial en Pontevedra, onde esta mañá foron atendidos un total de 17 casos. Isto foi posible debido a que, ante o elevado número de solicitantes, o punto de información mantívose aberto hora e media máis do previsto.
Un número moi similar se atendeu na oficina de A Estrada, con 16 usuarios, mentres que en Lalín foron 12 as persoas que acudiron en busca de asesoramento legal neste primeiro día.
En Ponteareas atendeuse a un total de 14 usuarios ao longo da mañá, mentres que en Cangas, Vigo e Redondela foron 11 consultas as atendidas en cada unha.
En Tui só se puideron atender 7 persoas, debido a que en todos os casos se requiriu dunha atención moi pormenorizada, cunha dedicación mínima de media hora a cada caso

 
CAMBADOS
Atendidas………………………..9 personas
Acudiron á oficiña…………..20
Citas para mañá……………..

Aspectos consultados: a proposta de liquidez, a reclamación trala quita e qué abogados poden asumir a súa defensa

PONTEAREAS
Atendidas…………..14 personas
Acudiron……………35
Citas para mañá….10

Consultas: a arbitraxe, os custes da via xudicial

CANGAS
Atendidas………….11 personas
Acudiron…………..25
Citas para mañá….12
Aspectos: se o canxe evita reclamar en vía xudicial e din que non se fían das contas do banco na quita e liquidez

TUI
Atendidas…………..7
Acudiron…………..30
Citas para mañá…8

Aspectos consultados: dubidan se son correctas as propostas económicas do banco na quita e canxe e demandan datos si compensa acudir á via xudicial cando se perde pouco na quita.
A ESTRADA
Atendidas………….16
Acudiron…………..25
Aspectos consultados: dudan dos cálculos do banco na quita e demandan reserva de accións legais

REDONDELA
Atendidas…………….11
Acudiron……………..30
Aspectos consultados: quita, canxe e liquidez; custes da vía xudicial; posibilidades da arbitraxe

LALÍN
Atendidas……….12
Acudiron…………20
Aspectos consultados: ata cando poden ser aceptadas as arbitraxes, viabilidade da vía xudicial; conveniencia da via xudicial

VIGO
Atendidas………..11 personas
Acudiron…………35
Citas para mañá…..17
Aspectos consultados: quita, canxe e liquidez; viabilidade da acción xudicial logo da canxe e liquidez

PONTEVEDRA
Atendidas……………..17
Acudiron………………50
Citas para mañá…….14
Aspectos consultados: quita, canxe e liquidez; viabilidade da recuperación das cantidades que se perden na quita; venda de acción ao Fondo de Garantía de Depósitos; aceptación e compatibilidade coa arbitraxe


No hay comentarios:

Publicar un comentario