NOTAS PRESENTACIÓN SERVIZO
PROVINCIAL DE RECOLLIDA E TRATAMENTO DE LIXO E XESTIÓN DE PUNTOS LIMPOS.
SITUACIÓN ACTUAL E PERSPECTIVAS
LEXISLATIVAS
O SERVIZO DE RECOLLIDA E
TRATAMENTO DE LIXO É MOI DEFICITARIO
PARA A MAIORÍA DOS CONCELLOS QUE LEVAN A XESTIÓN DUN MODO DIRECTO.
AS TAXAS QUE ACTUALMENTE COBRAN
OS CONCELLOS TAN SÓ CUBREN DE MEDIA O 40 % DO CUSTO DO SERVIZO, SEN CONTAR OS
CUSTOS INDIRECTOS.
NA XESTIÓN DO SERVIZO EXISTE
UNHA DIFERENCIA ENTRE INGRESOS E GASTOS SUPERIOR ÓS CATRO MILLONS DE EUROS ANUAIS (4.000.000,00 €), É DICIR, DEZASEIS MILLÓNS DE EUROS (16.000.000,00
€) NUNHA LEXISLATURA.
EN MOITOS DOS CONCELLOS QUE
LEVAN O SERVIZO A TRAVÉS DUNHA CONCESIÓN
TAMÉN EXISTE UN IMPORTANTE DÉFICIT. AS TAXAS NESTES CASOS CUBREN DE MEDIA TAN
SO O 60% DO CUSTO DO SERVIZO. A DIFERENCIA ENTRE INGRESOS E GASTOS SUPERA
OS TRES MILLONS SEISCENTOS MIL EUROS
ANUAIS, É DICIR, CATORCE MILLÓNS
CATROCENTOS MIL EUROS (14.400.000,00 €) NUNHA LEXISLATURA.
PARA EVITAR QUE NUN FUTURO SE
PRODUZAN SITUACIÓNS SIMILARES A DEPUTACIÓN PENALIZARÁ ÓS CONCELLOS QUE NO FAGAN
O ESFORZO FISCAL NECESARIO PARA GARANTIR A EFICIENCIA DOS SERVIZOS PÚBLICOS.
ADEMAÍS O NOVO MARCO XURÍDICO
OBRIGA A SUSTENTABILIDADE FINANCEIRA DOS DIVERSOS SERVIZOS DE COMPETENCIA
LOCAL. EN CASO DE SERVIZOS INEFICIENTES AS DEPUTACIÓNS ASUMIRÁN DEVANDITAS
COMPETENCIAS.
ORGANIZACIÓN DO SERVIZO PROVINCIAL
O SERVIZO PROVINCIAL DE
RECOLLIDA E TRATAMENTO DE LIXO NACE COA IDEA GARANTIR QUE A CALIDADE DO SERVIZO SEXA SIMILAR EN TODO O ÁMBITO
PROVINCIAL, INDEPENDENTEMENTE DO LUGAR ONDE RESIDA O USUARIO.
PRESTARASE O SERVIZO DE ACORDO
COS ESTANDARES DE CALIDADE MEDIOAMBIENTAL ESIXIDOS POLA NORMATIVA VIXENTE, REDUCIRANSE SUSTANCIALMENTE OS COSTES E BUSCARASE QUE O SERVIZO SEXA
SOSTIBLE EN TÉRMINOS ECONÓMICO-FINANCEIROS.
PARTESE DO PRINCIPIO RECOLLIDO
NA NOVA LEI DE RESIDUOS DE QUE O IMPORTE DA TAXA DEBE CUBRIR O CUSTO REAL DO SERVIZO, XA QUE NA ACTUALIDADE AS TAXAS
QUE COBRAN OS CONCELLOS ESTÁN MOI DESFASADAS.
PARA UNHA MELLOR ORGANIZACIÓN
DO SERVIZO A RECOLLIDA ESTRUTURASE EN CATRO
GRANDES UNIDADES DE XESTIÓN, TENDO EN CONTA A SÚA LOCALIZACIÓN XEOGRÁFICA E
OPERATIVIDADE FUNCIONAL.
A FRACCIÓN
RESTO RECOLLERASE CINCO DÍAS NAS ZONAS
URBANAS E DOUS NO RURAL. ESTAS
FRECUENCIAS INCREMENTARANSE CANDO SEXA NECESARIO (ÉPOCA ESTIVAL ETC…)
MELLORARASE
A UBICACIÓN DOS CONTEDORES QUE ADEMAIS TERÁN UN DISPOSITIVO QUE PERMITIRÁ COÑECER O VOLUME DE RESIDUOS XERADO EN CADA
CONCELLO.
OS PUNTOS LIMPOS ABRIRÁN DOUS DÍAS A SEMANA. OS CIDADANS PODERÁN DEPOSITAR OS RESIDUOS SEN CUSTO ALGUN.
REDUCIRASE O NÚMERO DE PERSOAL
QUE ACTUALMENTE PRESTA O SERVIZO NOS DISTINTOS CONCELLOS. O AFORRO ESTIMADO É DE 500.000,00 EUROS.O PERSOAL FUNCIONARIO
SEGUIRÁ NOS CONCELLOS. O PERSOAL LABORAL A SUBROGAR ASCENDE A UNS 86
TRABALLADORES COS QUE SE NEGOCIARÁ O SEU PASO Ó NOVO SERVIZO.
TAMÉN REDUCIRASE O NÚMERO DE
CAMIÓNS DESTINADOS A PRESTAR O SERVIZO.
ESTUDIO ECONÓMICO-FINANCEIRO E PROPOSTA DE TAXAS
O CUSTO DO SERVIZO, INCLUIDO
SOGAMA, ESTARÁ PRETO DOS TRECE MILLÓNS DE EUROS (13.000.000,00 €)
O ESTUDO
ECONÓMICO-FINANCEIRO REFLICTE UNHA TAXA PARA VIVENDA QUE PODE OSCILAR
ENTRE OS 30-40 EUROS Ó SEMESTRE.
O COBRO DA TAXA SERÁ SEMESTRAL
E NON HABERÁ DISTINCIÓN ENTRE ZONA RURAL E URBANA.
NOVA ESTRUTURA TARIFARIA PARA
OS ESTABLECEMENTOS.
CONVENIO MARCO DE ADHESIÓN Ó SERVIZO PROVINCIAL DE LIXO
DELEGACIÓN DE COMPETENCIAS POR
PARTE DOS CONCELLOS A FAVOR DA DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA.
ORDENANZA FISCAL PROVINCIAL.
COMISIÓN DE SEGUIMENTO FORMADA
POR TODOS OS ALCALDES E O PRESIDENTE DA DEPUTACIÓN-CONTROL DA DELEGACIÓN.
PROPOSTA DE XESTIÓN DO CENTRO DE PROTECCIÓN ANIMAL DA
ARMENTEIRA
SERVIZO DE LACERÍA OS 365 DÍAS
DO ANO, 24 HORAS Ó DÍA.
FOMENTO DAS ADOPCIÓNS. ADOPCIÓNS
GRATUITAS PARA OS PARTICULARES: OS ANIMAIS ENTREGARANSE ÓS PARTICULARES
VACINADOS, DESPARASITADOS, ESTERILIZADOS E IDENTIFICADOS DE XEITO TOTALMENTE GRATUITO.
SERVIZO
DE ATENCIÓN VETERINARIA PERMANENTE ÓS ANIMAIS.
42
CONCELLOS ADHERIDOS QUE SUMAN MAÍS DE 330.000 HABITANTES.
No hay comentarios:
Publicar un comentario