Desde Presidencia revelaron que los bomberos capitalinos "foron os primeiros en solicita abandonar o lugar"
Veinticuatro horas después de conocerse el informe en los Bomberos de Pontevedra dejaban patente la supuesta descoordinación en los trabajos de extinción del incendio de Curro, la Consellería de Presidencia defendió ayer como «correcta» estas labores, al tiempo que lamentó «a actitude gravemente irresponsable do Concello»: «O operativo estivo perfectamente coordinado», remarcaron.
En cuanto a la participación de unidades del servicio contraincendios de Pontevedra, desde la Xunta se reseñó que «foron os primeiros en solicitar abandonar o lugar antes de que as chamas estiveran extinguidas e de feito nin controladas por completo». A este respecto, los responsables autonómicos aseguraron lamentar que hubiesen tenido que «efectuar unha chamada telefónica aos responsables do Concello de Pontevedra para que mantivesen o equipo desprazado na zona ata que se dese por controlado o lume, xa que a coordinación e a colaboración son fundamentais para facer fronte a este tipo de sucesos».
Tras destacar la profesionalidad y el buen hacer de los bomberos que acudieron al incendio de Curro, la Consellería de Presidencia criticó las afirmaciones realizadas por el concejal César Mosquera, quien sostuvo que «a actuación foi un desastre». El edil nacionalista añadió que «houbo moitísima máis preocupación por almacenar alí efectivos (...) para que os responsables, incluido o conselleiro, se poideran facer a foto que por coordinar os servizos para que fosen máis eficaces».
A este respecto, se considera que se trata «dunhas declaracións falaces, de enorme gravidade e irresponsabilidade e totalmente fóra de lugar, máxime tendo en conta que estamos a falar dun suceso que se cobrou a vida dunha persoa e que deixou feridas a outras sete».
Presidencia, en cualquier caso y frente a las acusaciones de descoordinación y descontrol realizadas desde Pontevedra, realizó una valoración positiva de cómo se llevó a cabo la extinción de este fuego. Así, remarcaron la celeridad con la que llegaron las distintas unidades «ata compoñer un voluminoso operativo coordinado polo xefe de bombeiros do parque do Salnés, tal e como marca o protocolo».
En este punto, desde la Administración autonómica añadieron que los trabajos fueron eficaces a pesar «da dificultade do acceso á zona onde se produciu o accidente». A este respecto, incidieron en que «a loita contra os incendios e a resposta ante as emerxencias é un exemplo de servizo eficaz e coordinado, no que colaboran as distintas Administracións independentemente da súa cor política».
No hay comentarios:
Publicar un comentario