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jueves, 11 de abril de 2013

Nuevos rechazos institucionales a la opción para conectar la A-57 en Curro

La Xunta de Galicia y la Deputación Provincial ratificaron ayer su intención de alegar contra la conexión de la A-57 en Curro, sumándose a la oposición unánime que ayer expresó en Pleno el Concello de Barro.
Una portavoz de la Consellería de Medio Ambiente, Transportes e Infraestruturas indicó a este periódico que "estamos a preparar alegacións, porque non estamos de acordo coa conexión coa AP-9 nin co nó de Curro".
En este sentido, los técnicos del departamento que dirige Agustín Hernández están analizando las soluciones propuestas por Fomento en el Estudio Informativo que se encuentra a información pública. "Temos previsto realizar as alegacións necesarias para propor ao Ministerio modificacións coas que se podería conseguir unha mellor mobilidade para todos os usuarios, así como un menor impacto e a máxima funcionalidade da rede de estradas da zona".
De idéntico parecer es la Deputación provincial. El proyecto se encuentra a estudio en el Servizo de Estradas y, con toda probabilidad, se presentarán alegaciones "porque afecta a varias carreteras provinciales", según explicaron ayer fuentes de la institución.
En lo que concierne al Concello capitalino, el concelleiro de Infraestruturas, Cesáreo Mosquera, detalló que Fomento solo propone una alternativa, por lo que la única opción es presentar alegaciones o propuestas de mejora a esa alternativa.
De momento, el trazado está en estudio por parte de los técnicos municipales. Aunque Mosquera subraya que hay tiempo de sobra para presentar una respuesta (tiene de margen hasta la primera semana de mayo), el edil dice sobre el impacto que "a sensación que dá é que non é especialmente forte. Era bastante máis agresivo o tramo dende Pintos ata A Ermida". Aún así, insiste en que se tiene que ver al detalle.
Respecto a la oposición anunciada ayer por el Concello de Barro, Mosquera la comparte totalmente "porque a proposta que fai Fomento é facer un entronque bastante bruto e a alternativa que defende Barro é bastante máis razonable".

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