Esta actuación, cun investimento de 847.000 €,
beneficiará ós concellos de menos de 40.000 habitantes da provincia e permitirá
adaptar a administración local ós requisitos da Lei 39/2015
A Xunta de Goberno da Deputación de
Pontevedra vén de aprobar o expediente para a contratación, mediante
procedemento aberto, da prestación do servizo para a implantación, uso e
soporte dunha solución de administración electrónica para os concellos da
provincia de menos de 40.000 habitantes por valor de 847.000 €. Esta actuación
pretende dar servizo ós concellos máis pequenos da provincia para dar
cumprimento dos requisitos esixidos pola Lei 39/2015 que obriga ás
administracións, a partir de outubro de 2016, á xestión e tramitación
electrónica e telemática dos expedientes administrativos, facilitando a
interacción das mesmas coa cidadanía.
A través deste contrato preténdese poñer en
marcha e manter unha plataforma de tramitación electrónica que permitirá ós
concellos da provincia, por unha banda, dispoñer dunha sede electrónica
personalizada para a súa relación coas e cos cidadás e cidadáns e, por outro
lado, un portal para o persoal dos concellos que permitirá a xestión integral
dos procedementos e expedientes por medios electrónicos. Polo tanto, a través
desta ferramenta porase a disposición do persoal dos concellos e da cidadanía
un catálogo de servizos electrónicos de trámites, consultas de expedientes,
procedementos, etc. que se poden iniciar de forma telemática e presentar no
rexistro electrónico sen necesidade de realizar un desprazamento presencial ás
administracións.
A Deputación de Pontevedra aportará desde a
implantación das aplicacións necesarias ata a posta en marcha do sistema, un
plan de formación orientado á aprendizaxe dos aspectos técnicos e funcionais da
nova ferramenta para a súa posta en funcionamento, un soporte ás e ós usuarios
para resolver consultas, o mantemento correctivo, evolutivo e perfectivo dos
servizos, a súa actualización e a inclusión de novas funcionalidades, sempre en
estreita colaboración cos servizos informáticos dos concellos da provincia.
Todos os servizos da administración
electrónica que a Deputación de Pontevedra impulsará nos concellos da provincia
prestaranse en modalidade “SaaS” (Sotfware as a Service) sen que a institución
provincial ou os concellos deban asumir custes de instalacións ou dotacións de
hardware ou software derivada da implantación da administración electrónica.
Ata o momento, foron xa varios os concellos
que se puxeron en contacto coa Deputación de Pontevedra para pedir esta
subministración, incluída no marco das competencias que a lei de réxime local
lle ten concedido ás institucións provinciais.
No hay comentarios:
Publicar un comentario